Brand Builders
is een full service marketing communicatie bureau.
We hebben de afgelopen jaren geleerd dat onze klanten niet zitten te wachten op een leuke site, een advertentie of een filmpje. Onze klanten willen een idee. Want een goed idee kan je overal gebruiken. Het laat zich vertalen naar de winkelvloer, displays, tv, radio, online, promoties, social media en rinkelende kassa’s.
Onze klanten willen een idee dat verkoopt. Een idee dat converteert, enthousiasmeert of activeert. Een idee dat zorgt voor een betere schappositie, bekendheid en hogere likeability.
Voor onze klanten ontwikkelen we een commercieel idee. En dat idee werken we uit naar concrete middelen. In elke fase blijft het idee de rode draad. Dat schetst heel simpel onze werkwijze.
We worden blij van klanten die veel te verkopen hebben. Maar we houden niet van onenightstands.
Brand Builders. Ideeën die verkopen.
34 creatieve aanpakkers
We hebben klanten met ambities. En daarom bestaat ons team uit echte aanpakkers. Brand Builders zijn echte meedenkers, en sparringpartners. Ze kunnen van drie woorden een beeld maken. En van een los idee een superslimme verpakkingslijn.
Bij ons tref je vooral veel creatieven, want dat is de aanvulling die onze klanten nodig hebben. En hier en daar ook een slimme producer en heldere account mensen.
Want we bedenken niet alleen ideeën die verkopen. Je kunt de uitwerking ervan ook met een gerust hart aan ons team overlaten. Verwacht opgestroopte mouwen, een kritisch oog voor detail en een relativerende lach als de deadline in zicht komt… het komt goed.
We hebben een team waar we trots op zijn.
En hier kun je ze alvast een beetje leren kennen…
Wil jij hier ook tussen staan?
Wij zijn altijd op zoek naar talentvolle mensen. Wil jij graag stage lopen of ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Neem dan contact met ons op via [email protected]. See you soon! 😉
Bob Stoll the Show
Bob wist alles, hij kende de wereld, was eigenwijs, eerlijk en stond altijd voor ons klaar. Zijn Bobservaties waren een anker voor ons bureau. Hij hield ons scherp én wakker. Regelmatig ontvingen we om 4 uur ’s nachts nog bevlogen mailtjes van hem. Zo was Bob. Hij was tien jaar lang onze copywriter en ons geweten, samen maakten we zoveel mooie dingen. Als we naar de merken kijken waarvoor we werken, of als we kijken naar ons bureau en waar we nu staan, dan zien we altijd heel veel mooie stukjes Bob. We komen nooit meer van elkaar af, en dat is maar goed ook. Dank!
(Bob Stoll is op 3 april 2014 overleden)