Red pill or Blue pill?
Lucinda en Sylvie hebben een voedingssupplementen lijn opgezet genaamd Goldea. Geen saaie, medische doosjes met pillen, maar een verpakking met hippe en luxe uitstraling. Aan Brand Builders de opdracht om deze start-up te helpen met verpakking en verzenddoos.
100% natuurlijk en vegan
in een gouden capsule
Goldea gelooft dat ieder mens een interne drive heeft voor een gezonder, langer en gelukkiger leven.
GOLDEA is een nieuwe lijn natuurlijke lijn voedingssupplementen die staan voor hoogwaardige pure voedingssupplementen in een gouden- plantaardige (vegetarische) capsule.
Goldea heeft de ambitie om 21 verschillende voedingssupplementen in het assortiment op te nemen. Aan ons de uitdaging om hiervoor een navigatie toe te voegen.
Hoe kun je makkelijk jou voedingssupplement terug vinden? Na het verkennen van verschillende richten zoals kleurnavigatie is er gekozen voor een nummer waarbij elk voedingssupplement zijn eigen nummer krijgt.
Lucinda:
‘Onze samenwerking met Brand Builders is erg goed bevallen! Waar we aanvankelijk nog dachten dat het vooral een partij is voor de grote gevestigde merken, blijken ze ook op het niveau van een start-up een enorme bijdrage te kunnen leveren. Wij hebben Brand Builders aanvankelijk benaderd voor het design van onze verpakking, maar inmiddels hebben zij ook een video concept uitgewerkt en zijn we met andere projecten bezig. Met beide resultaten zijn wij erg blij. Voor de uitstraling van ons merk was het zo belangrijk om met de verpakking precies de juiste snaar te raken en dat is gelukt. Kortom, wij zijn ontzettend tevreden over onze samenwerking.’
Kies ook de gouden pil:
www.goldea-health.com