Opdracht
Ontwikkel een nieuwe line extension Karamel Zeezout voor Verkade Nizza.
Ontwikkel een nieuwe line extension Karamel Zeezout voor Verkade Nizza.
Nizza, het koekje met het iconische kartelrandje is één van Nederlands meest geliefde koekjes. Perfect voor een klein geniet momentje op elk moment van de dag. Uit onderzoek bleek dat er ruimte was voor uitbreiding van het Nizza aanbod. Karamel Zeezout kwam daarbij als winnaar uit de bus: de perfecte combinatie tussen zoet en zout.
De nieuwe line extension moest aansluiten bij de bestaande smaken kokos en kaneel, waarbij de verpakking vooral onderscheidend moest zijn van de kaneel variant. De uitdaging zat hem in de kleur: veel producten met karamel smaak hebben namelijk een oranjere verpakking zoals ook Nizza Kaneel heeft. Daarnaast mochten we ook aan de slag met de fotografie. Het resultaat: een lekker koekje, passend bij de smaken van nu. Een goede aansluiting in de huidige Nizza range.
Neem een flinke portie bureau ervaring, vermenigvuldig dat met jong talent, gooi er een snufje positivisme over en je hebt Brand Builders, een team van onverschrokken denkers, makers en regelaars. We voelen ons thuis in het speelveld van concept, (online)strategie en design. We werken vanuit een inzicht, gebruiken emotie en benaderen ieder project met veel nieuwsgierigheid.