Vraag
Bij de winterse gezelligheid hoort Chocomel. Rond Sinterklaas wil Chocomel echt uitpakken via een aantal toonaangevende retailkanalen door middel van een instore activatie.
Bij de winterse gezelligheid hoort Chocomel. Rond Sinterklaas wil Chocomel echt uitpakken via een aantal toonaangevende retailkanalen door middel van een instore activatie.
Met een enorme pakjesboot van drieduizend echte pakken Chocomel claimt het merk op een sympathieke wijze de gehele winkelvloer. Voor de perfecte uitvoer ontwikkelden we twee varianten: een grote Chocomel-boot, en een XXXL Chocomel-boot.
Hoogste verkoopcijfers ooit bereikt in december. De Pakjesboot is nu een veel geroemde voorbeeldcase voor instore communicatie.
Neem een flinke portie bureau ervaring, vermenigvuldig dat met jong talent, gooi er een snufje positivisme over en je hebt Brand Builders, een team van onverschrokken denkers, makers en regelaars. We voelen ons thuis in het speelveld van concept, (online)strategie en design. We werken vanuit een inzicht, gebruiken emotie en benaderen ieder project met veel nieuwsgierigheid.