Vraag
Sultana zit in een nieuwe verpakking, heeft nieuwe brand values en is weer helemaal van nu. Tegelijk met de introductie van de nieuwe verpakkingen is ook de nieuwe website live gegaan. En dat voelt goed!
Sultana zit in een nieuwe verpakking, heeft nieuwe brand values en is weer helemaal van nu. Tegelijk met de introductie van de nieuwe verpakkingen is ook de nieuwe website live gegaan. En dat voelt goed!
De nieuwe tagline van Sultana zegt precies wat de website ook moet doen. Goed voelen. Vrolijk, positief, maar ook verantwoord en vooral heel service gericht.
De website van Sultana wordt vooral bezocht door consumenten die vragen hebben, meer willen weten over de producten of mee willen doen aan een actie. Geen harde conversie naar verkoop dus. De weg naar praktische informatie is dus het meest belangrijk.
Daarnaast willen we deze bezoekers (nog meer) fan worden van Sultana, dus leiden we ze naar de social kanalen van Sultana.
Naast een functionele website, maken wij natuurlijk ook graag een website die er top uitziet. Het nieuwe verpakkingsartwork van Brand New Design is een goede inspiratie om een frisse, lekkere site te ontwerpen.
De natuurlijke kleuren zorgen ervoor dat Sultana niet de übervrolijke, zoete uitstraling krijgt die het eerder had. Mooie volle natuurlijke kleuren, afgewisseld met fotografie, patronen en sterke typografie zorgen voor een website van nu: duidelijk, lekker en hip.
Ook kregen Reina en Brenda van Consumer Care een gezicht. De nieuwe geïntegreerde chatfunctie zorgt voor nog meer interactie met de consument, nog meer service en hopelijk nog meer blije Sultana fans. En het is wel zo leuk als je ook echt ziet met wie je chat toch?
Neem een flinke portie bureau ervaring, vermenigvuldig dat met jong talent, gooi er een snufje positivisme over en je hebt Brand Builders, een team van onverschrokken denkers, makers en regelaars. We voelen ons thuis in het speelveld van concept, (online)strategie en design. We werken vanuit een inzicht, gebruiken emotie en benaderen ieder project met veel nieuwsgierigheid.