Huls

Verover de wereld met 25.000 van je beste vrienden.

Alleen de wereld veroveren.. Ga er maar aan staan als worstmeester.. Maar met de hulp van al onze beste vrienden moet dit een worstenschilletje worden.

De worstmeesters van Huls zijn al een paar jaar bezig met het veroveren van de wereld en hebben grote delen van Nederland al drooggelegd met hun heerlijke droge worsten. Mensen enthousiast maken over worst doet Huls met name op Facebook. Doelstelling voor dit jaar: Nog meer van de wereld veroveren met onze huidige fans, meer contact en meer interactie.

Echte engagement met onze fans staat voorop en we vroegen ze dan ook om Huls te helpen de wereld te veroveren. Letterlijk. In de zomermaanden hebben we ze opgeroepen om een Huls worst mee te nemen op hun vakantie en zo te zorgen voor droge worst tot het einde van de wereld. De vakantiefoto’s met een Huls droge waren het bewijs van een veroverd land.

Welk land verover jij?

Vertel ons waar je naartoe gaat op vakantie en we sturen je een Huls droge worst om mee te nemen. Met een opvallend beeld vroegen we mensen via een landelijke advertentie, on pack en direct op Facebook welk land ze voor ons konden veroveren. Huls beloonde 80 inzenders met een gratis worst om mee te nemen.

Huls Advertentie

Nederland? Renéderland!

In de comments voerden we flink campagne. We reageerden volop met oneindig veel leuke filmpjes, gifjes en plaatjes (met dank aan onze content studio), die antwoord gaven op de reacties van onze fans.

Droge pica’s?

De hele zomer bleven we onze fans oproepen om vakantiefoto’s met een Huls droge worst te maken. Met deze droge kiekjes konden ze weer leuke prijzen winnen.

Droogsten!

Leuke inzendingen druppelden binnen. Van de zon tot de sneeuw. Van Peru tot Zwiterland en van Loch Ness tot Bali. Zo ver van huis waren onze worsten nog nooit! Samen hebben we de wereld veroverd deze zomer. Wat een toewijding van onze fans. Met als winnaar Anouk.. overduidelijk toch?

Wat maakte deze zoveelste online activatie uniek?

• Enthousiaste 1 op 1 gesprekken met onze fans.
• Hoge interactie met fans t.o.v. van vergelijkbare merken.
• Sterke koppeling van online en fysiek product
• Opvallende vorm van campagne voeren.
• Enorme betrokkenheid van onze fans (de worst mocht weken mee op vakantie!)