De Huls droge worst academy
Word opgeleid tot meester in de droge worsten!
Word opgeleid tot meester in de droge worsten!
Om als merk Huls goed bij de consument over te komen, willen we in onze totale campagne een goede balans van onze waarden: ambacht, authenticiteit, kwaliteit en vakmanschap binnen een stijldomein van droge humor. In deze periode gaan we daarom juist weer wat meer zitten op het vakmanschap van droge worst maken.
We willen natuurlijk nog steeds de wereld veroveren met onze heerlijke droge worsten. In de zomercampagne hebben we al toegegeven dat het onze drie worstmeesters niet alleen lukt de wereld droog te leggen. Daarom hebben ze ook meer worstmeesters nodig. Die gaan we nu opleiden. Waar?
Op onze internationale worst academy!
De komende maanden staat alles in het teken van vakmanschap en kennis delen.
Natuurlijk op de droge humor manier die Huls typeert. Zo kun je de worstmeesters vragen stellen, kun je workshops winnen en.. geven we ‘1 minute’ droge-worst-maak-clinics, waarin meester in de droge worsten René ons uitlegt hoe het worstmaakproces in mekaar zit. In een prachtig oud leslokaal als setting, alle instrumenten en heerlijke ingrediënten als zout, foelie, koriander en een snufje droge humor van Huls.
Wil jij ook een droge masterchef worden die de heerlijkste droge worsten draait, volg de worstmeesters dan de komende winter op facebook!
Neem een flinke portie bureau ervaring, vermenigvuldig dat met jong talent, gooi er een snufje positivisme over en je hebt Brand Builders, een team van onverschrokken denkers, makers en regelaars. We voelen ons thuis in het speelveld van concept, (online)strategie en design. We werken vanuit een inzicht, gebruiken emotie en benaderen ieder project met veel nieuwsgierigheid.