Vraag
Eerlijke, echte producten zoals Botergoud (roomboter) van Campina zijn in opmars. De vraag van Campina was eenvoudig: hoe krijgen we – door middel van advertising – roomboter van Campina langzaam maar zeker weer terug op de ontbijttafel?
Eerlijke, echte producten zoals Botergoud (roomboter) van Campina zijn in opmars. De vraag van Campina was eenvoudig: hoe krijgen we – door middel van advertising – roomboter van Campina langzaam maar zeker weer terug op de ontbijttafel?
Roomboter is het meest populair rond de feestdagen. We ontwikkelden materiaal dat aansluit bij dit gevoel. Verder enthousiasmeerden we de consument voor de veelzijdigheid van roomboter. Niets is zo lekker om biefstuk in te bakken, en heb je weleens zelf een roombotercroissant gemaakt met Campina Botergoud? Zo smaakt Botergoud!
Botergoud is steeds meer het A-merk onder de traditionele roomboter.
Neem een flinke portie bureau ervaring, vermenigvuldig dat met jong talent, gooi er een snufje positivisme over en je hebt Brand Builders, een team van onverschrokken denkers, makers en regelaars. We voelen ons thuis in het speelveld van concept, (online)strategie en design. We werken vanuit een inzicht, gebruiken emotie en benaderen ieder project met veel nieuwsgierigheid.