Not just some juice
Dronk jij ook altijd Tropicana op vakantie in het buitenland? Lekker hé. Maar er is een probleempje: Tropicana was lange tijd een van de vele sappen in het sapschap. Oftewel: niet onderscheidend genoeg. Dat vonden ze zelf ook, daarom was het tijd voor een nieuwe positionering. En die nieuwe positionering is scherp, vlijmscherp. Die moet gezien worden. Die moet ervaren worden. Door zoveel mogelijk mensen. Maar dan is er wel een bureau nodig die de BeNeLux markt snapt. En zo helpt om de strategie tot leven te brengen. Doorvertaalt naar prikkelende uitingen. Met copy die raakt. En die verantwoordelijkheid ligt bij ons, Brand Builders.
Tropicana is THAT juice. With THAT handpicked fruit, squeezed within 24-hours.
Sindskort zijn wij gestart met het opzetten van verschillende online campagnes en het social media beheer van Tropicana België. Hoe we (potentiële) klanten de nieuwe positionering laten ervaren? We hebben de conceptuele doorvertaling naar winkelvloer en social content voor onze rekening genomen. Voor de campagne hebben we eerst de doelgroepen in kaart gebracht en hierop de doelstellingen gefinetuned. We ontwikkelden de campagne- en social strategie. En natuurlijk creëerden we alle content voor de advertenties en organische inzet.
Benieuwd naar de resultaten en andere werkzaamheden? Stay tuned 👀 De eerste campagne is bijna afgelopen!