Al 10 jaar werken we voor Huls. Van de brandstory, verpakkingen tot aan de social posts verzorgen we. In 2018 mochten we weer aan de slag met de verpakkingen. Een complete restyle!
De best looking worst of the world
In bijna elke supermarkt prijkt wel een worstmeester van Huls. Vol trots staan ze op de verpakking, daar hoeven we niets aan te veranderen. Door het toenemende visuele geweld op de shopfloor mocht de verpakking wel iets meer in het schap knallen. Zonder dat de consument ‘m kwijt is. Dus herkenbaar, maar wel van nu… en van over vijf jaar.
In plaats van een etiket wordt er gebruik gemaakt van flexodruk. Dat betekent meer ruimte voor branding. Die gaan we benutten. Met deze input gaan we aan de slag.
Tijdens de briefing analyseren we de huidige verpakkingen. Wat is er goed, wat kan er beter? De belangrijste assets zijn uitvergroot, ten opzichte van de oude verpakking. Dit zorgt voor optimale herkenning en navigatie in het schap. De worstmeester, productnaam en -kleur zijn de helden van de nieuwe verpakking.