Verkade Koektruck Beeldmerk

20.000 Guilty Pleasures

Veel dingen zijn gezelliger met een koekje van Verkade! Wat dacht je van bijkletsen, een buurtfeestje, of een lekkere koffiepauze nemen? En iedereen heeft zo zijn kleine rituelen en guilty pleasures. De nieuwsgierige meisjes van Verkade zijn benieuwd … ‘Wat doe jij … niet zonder Verkade’?

Verkade doe je niet zonder

De nieuwsgierige meisjes van Verkade zijn benieuwd… ‘Wat doe jij… niet zonder Verkade’?

Verkade Koektruck

Verkade Koektruck

Als centrale aanjager van de campagne rijdt er een prachtige Verkade-koektruck door het land. De meisjes van Verkade delen koekjes uit en de consument kan de koektruck gevuld met Verkade-koek winnen voor drie uur. Leuk voor op je verjaardag, of je examenfeestje.

Er is een brede campagne ontwikkeld die brede invulling geeft aan de Verkade-campagne ‘… Doe je niet zonder …’

Verkade Icons Website iPhone

Brand Builders tekent voor: social-mediastrategie, online bannering, social content ontwikkeling, video, truckdesign en -aankleding, blow-ups en pos-materiaal, design sample verpakkingen, dit in samenwerking met Raoul & Riguel.

Verkade Icons Website

Resultaat

Meer dan 20.000 koekjes uitgedeeld, bijna net zoveel nieuwe Verkade-fans, en heel veel guilty pleasures ontdekt. Bij Brand Builders zeggen we dan: succes behalen doe je niet zonder…

Verkade Koektruck 2

Digitaal activeren?

Susanne weet hoe het echt werkt!