Opdracht
Introduceer de nieuwe olieblend Carbonell Olys, en bouw daarmee de internationale merkpropositie ‘gezond’ in Nederland uit.
Introduceer de nieuwe olieblend Carbonell Olys, en bouw daarmee de internationale merkpropositie ‘gezond’ in Nederland uit.
Iedereen wil dat kinderen gezond eten. De nieuwe olieblend van Carbonell (met druivenpit-, soja-, koolzaad-, vis- en olijfolie) is hier speciaal voor ontwikkeld. Dankzij de vetzuren van Olys groeien kinderen beter. Dit inzicht wijst de weg naar een heldere positionerende campagne.
De ultieme ambassadeur voor Olys werd Meike.
Zij is een echte geloofwaardige voedingsdeskundige, en zelf moeder van Liz en Sem.
Hier komt de mobiele slider
Via haar blog inspireert ze moeders en kinderen om weer gezellig en gezond te eten.
En deze boodschap was succesvol. Via een brede contentagenda, social media en via bloggers werd er ook snel bereik opgebouwd.
Aangejaagd door dit succes kregen Meike en Olys een eigen pop-upstore in de Kalverstraat.
En we bouwden een YouTube-kanaal, met etherpromotie door tv-commercials (15 sec.).
Bekijk hier de Making of
Sampling bij Centre Parcs, Instore activaties, Olys-keukenschorten en tal van gecoördineerde slimme on-/offline acties zorgden voor klinkende resultaten.
Neem een flinke portie bureau ervaring, vermenigvuldig dat met jong talent, gooi er een snufje positivisme over en je hebt Brand Builders, een team van onverschrokken denkers, makers en regelaars. We voelen ons thuis in het speelveld van concept, (online)strategie en design. We werken vanuit een inzicht, gebruiken emotie en benaderen ieder project met veel nieuwsgierigheid.