Meer tijd om te genieten van je tuin dankzij het gemak van SummerRain. SummerRain verkoopt professionele kwaliteit beregeningssystemen, maar dan voor de consument. Slim en eenvoudig. Gemaakt van duurzame materialen en iedereen kan het zelf aanleggen. Daarbij is het ook nog eens super relevant omdat je tot wel 70% water kunt besparen door gericht water te geven bij de wortels van planten.
De vraag aan Brand Builders
Voor Jarola Group hebben we het merk SummerRain van scratch opgebouwd: brand positioning, brand story, brand identity, de hele mikmak. In deze case zoomen we in op de instore communicatie van dit nieuwe merk.
De presentatie op de winkelvloer.
Alles komt samen in het schap!
SummerRain is een totaalconcept. Een slim modulair systeem waarmee je gemakkelijk de beregening voor jouw specifieke tuin kunt realiseren. De introductie van het merk op de winkelvloer vroeg om een goed doordacht concept waarin alles samenkomt:
Propositie
“Ik sproei de tuin wel”, zit op gemak, de belangrijkste propositie van het merk. Het resultaat van SummerRain is het genieten van je tuin.
Propositie
“Ik sproei de tuin wel”, zit op gemak, de belangrijkste propositie van het merk. Het resultaat van SummerRain is het genieten van je tuin.
Navigatie
Het schap is zo ingericht dat de consument zelf eenvoudig de juiste keuze kan maken voor de tuin. Gemakkelijk je weg vinden in het modulaire systeem aan de hand van de categorieën en kleuren
Navigatie
Het schap is zo ingericht dat de consument zelf eenvoudig de juiste keuze kan maken voor de tuin. Gemakkelijk je weg vinden in het modulaire systeem aan de hand van de categorieën en kleuren
Keuzehulp
SummerRain is er voor iedere consument. Dus we maken het je zo makkelijk mogelijk. De keuzehulp is een mobiele applicatie op de website om in 5 stappen tot een plan voor jouw tuin te komen. Zo krijg je precies te weten welke producten uit het modulaire systeem jij nodig hebt.
Keuzehulp
SummerRain is er voor iedere consument. Dus we maken het je zo makkelijk mogelijk. De keuzehulp is een mobiele applicatie om in 5 stappen tot een plan voor jouw tuin te komen. Zo krijg je precies te weten welke producten uit het modulaire systeem jij nodig hebt.
Startsets
Een belangrijk inzicht uit ons customer journey onderzoek, is dat je bij de aanschaf van een beregeningssysteem een drempel ervaart bij de complete investering voor het gehele systeem. We maken dat laagdrempelig door de introductie van de startersset. Een set waarmee jij de basis legt voor je complete modulaire beregeningsysteem.
Startsets
Een belangrijk inzicht uit ons customer journey onderzoek, is dat je bij de aanschaf van een beregeningssysteem een drempel ervaart bij de complete investering voor het gehele systeem. We maken dat laagdrempelig door de introductie van de startersset. Een set waarmee jij de basis legt voor je complete modulaire beregeningsysteem.
Branding
Met de visuele uitstraling van het schap bouwen we aan de herkenbaarheid van het merk. De belangrijkste brand assets zijn de merknaam, het logo, de kleuren en de vormentaal.