NIEUWE
Arriva. Ja, die ken je wel. Van het openbaar vervoer. De bussen. De treinen. Elk jaar wordt de busdienstregeling geoptimaliseerd om het openbaar vervoer zo optimaal mogelijk te maken.
Het verschilt per regio wanneer de nieuwe dienstregeling ingaat, maar dit is ofwel in december of in januari.
Let op!
Reizen met de bus is voor veel reizigers een routine, dus het is even opletten geblazen met de nieuwe dienstregeling!
Communicatie
De campagne is zichtbaar over meerdere mediakanalen,
maar vooral gedreven door online advertising, lokaal getarget op
de regio’s waar Arriva de busdiensten verzorgt. Daar brengen we de
reizigers op de hoogte van de nieuwe dienstregeling.
Herkenbaar
In 2020 kwam Corona om de hoek kijken. Lock-down. Minder reizigers. Arriva paste zich aan met de flexibele dienstregeling. In 2021 gaan we door op de visuele stijl die we in 2020 hebben neergezet. Lekker herkenbaar!
Branding
Het allerbelangrijkste is duidelijk maken dat er een nieuwe dienstregeling is.
Een functionele boodschap. Daar zetten we graag nog wat bij naast.. dat wat meer voor het merk doet 🙂
We ontwikkelden een aantal thematische inhakers voor de social kanalen van Arriva.