Vegter

ONLINE EINDEJAARS CAMPAGNE

Vegter’s Rolletjes met slagroom op nieuwjaarsdag bij de openhaard

 

Bij smakelijke tradities gaat het niet alleen om het gerecht, maar vooral ook om het gebruik. Dus niet alleen het eten van de rolletjes, maar ook wanneer, hoe en met wie je dit doet.

Hoe houden we de lekkerste traditie van het samen smullen van Vegter’s rolletjes tijdens de feestdagen levend en verankeren we deze nog meer, zodat hij ook de volgende generaties behouden wordt?

Brand Builders bedacht en ontwikkelde samen met Vegter de campagne ‘Hoe rol jij de feestdagen door?’. Met een sfeervolle commercial tijdens de feestdagen en een uitgebreide activatie op verschillende social kanalen. Beleef het hieronder nog een keer met ons mee!

Op-de-kop-rol, wc-rol, bij-rol, rol-schaats, rol-mantisch, hoofd-rol!?
Zeg het maar!

De traditie activeren

De traditie actualiseren in de thuismarkt. Niet alleen bij onze fans maar ook bij de mensen die het wel kennen maar nog niet of weinig gebruiken. Top of mind positie.

We bouwen aan awareness.

De traditie eigentijds maken

We willen dat inwoners in de thuismarkt het merk ‘Vegter’s’ als iets dat van hen is zien. Echte betrokkenheid bij alle generaties creëren. Het wij gevoel.

We werken aan engagement.

In it to win it!

De meest originele inzending wordt beloond met 250 euro! Dat nodigt uit om mee te doen. En daarvoor ga je wel naar de winkel om een doosje rolletjes te kopen. Die heb je tenslotte nodig om mee te kunnen doen. Moge de beste rol winnen!

De rol van Enzo Knol…

Influencing! Ook Enzo blijkt niet vies van een Vegter’s Rolletje richting het nieuwe jaar. We vroegen hem een leuke video te maken om bij te dragen aan de campagne.

En een stem-rol voor Harm Edens!

Naast zijn rol als radiomaker, presentator en ambassadeur, was Harm te porren voor een stem-rolletje. Je had het misschien al gehoord in de commercial hierboven!

Natuurlijk rollen we ook op de winkelvloer

En online met Google ads

Op maat, voor opa & oma, ouders en de huisverlaters!

Keep on rolling!
We gingen breed op social en tv

Met bovendien een Vegter Snapchatfilter op maat voor de jongeren en het lokale RTV Oost die de oudere generatie wist te bereiken!

Doelgroepen targeten we met een specifieke video ad

Camera’s rollen…
Een kijkje achter de schermen

Winnaars!

traditie activeren: check
traditie eigentijds maken: check
bijdrage aan sales: check
samen smullen: check