Durex

90 JAAR! WAT EEN
HOOGTEPUNT…

Durex bestaat al 90 jaar, maar er is nog altijd werk aan de winkel. Meer dan 2 op de 3 Nederlanders gebruikt nog geen condoom (2018). In Nederland en België stimuleren we veilige seks met een iconische celebration pack. En daar hoort nauurlijk ook een activatiecampagne bij. Zo eentje die de koffiemachine van de Nederlandse en Belgische kantines haalt.

Een feestelijk jasje

Speciaal voor Nederland hebben we een Delfts Blauwe verpakking ontwikkeld, maar dan met een ondeugend randje. Schuine tegelwijsheden in combinatie met het Delftse paartje dat verder gaat dan alleen het zoenen. Dit resulteert in een verpakking die elke Nederlandse puber laat glimlachen en wellicht wat warme prikkels geeft.

Op z’n Grieks, op z’n Russisch, op z’n Frans, Italiaans, Turks… Half Europa heeft een standje… Maar Nederland nog niet! We roepen al onze fans, gebruikers en liefhebbers op tot de grote zoektocht naar: Op z’n Hollands!

Tijdens deze campagne vragen we heel Nederland om te stemmen op het standje Hollands. Wat wordt ons nationale standje? We gaan inspireren en activeren. En zijn natuurlijk heel erg benieuwd naar de eindstand 😉

Strip-tease?

België staat naast zijn frieten en bonbons ook bekend om zijn vele goede striptekenaars. Een herkenbare look&feel dus voor de celebration pack voor onze zuiderburen. Op de verpakking pronkt het nationale symbool van België: Manneke pis.

Durex bestaat 90 jaar. Dat willen we vieren in België… maar waar? We vragen heel België om Durex te helpen met het vinden van dé Belgische plek om een feestje te vieren. Is het onder het Atomium? Achter het station van Antwerpen? Of toch lekker in het kanaal van Gent?